Hos Inpo AS får du en nøkkelrolle i vårt team og fungerer som støtte for produksjonsleder.
Du vil håndtere kontoroppgaver knyttet til ordre, kundeservice, fakturering, retur og eksportdokumentasjon, samt bidra til effektiv drift av avdelingen.
I denne rollen vil du blant annet:
Serviceinnstilt, proaktiv og løsningsorientert
Inpo ble etablert i 2017 med et tydelig mål: å gi brukere best mulig forutsetninger for deltakelse, trygghet og mestring i hverdagen. I dag er vi en pålitelig samarbeidspartner for ergo- og fysioterapeuter over hele landet, og vi leverer mange produkter på rammeavtale til NAV.
Vi tilbyr unike løsninger som gjør jobben enklere for fagfolk – og livet bedre for brukere. Hos oss får du påvirke utviklingen av morgendagens hjelpemiddelbransje.
Ansettelsesform: Fast annsatt 100%
Stillingstype: Administrasjonskoordinator – Ordre, Kundeservice & Eksportstøtte
Arbeidsted: Stubberudsvegen 170, 2150 Årnes
🗓 Søknadsfrist: 15. januar 2026
📞 Kontaktperson: Aslaug Marie Ringstad - CEO - 928 12 190
Send inn søknad og CV så snart som mulig – vi vurderer kandidater fortløpende!
Toppteksten og underoverskriften forteller oss hva du tilbyr, og skjematoppteksten lander avtalen. Her forklarer du hvorfor tilbudet er så fantastisk at det er verdt å fylle ut et skjema.
Husk:
Toppteksten og underoverskriften forteller oss hva du tilbyr, og skjematoppteksten lander avtalen. Her forklarer du hvorfor tilbudet er så fantastisk at det er verdt å fylle ut et skjema.
Husk:
Opphavsrett ©2025 Inpo AS. Alle rettigheter reservert.